Oferując produkty dla klientów ze zróżnicowanych sektorów, banki zwykle uruchamiają infolinię dedykowaną dla każdego z segmentów. Inne potrzeby ma bowiem klient indywidualny, a inne np. klient premium. Taką polityką kieruje się np. PEKAO S.A., gdzie klienci mogą załatwiać swoje sprawy dzwoniąc pod odpowiedni dla danego problemu numer telefonu.
Bank Pekao infolinia dla klientów indywidualnych:
Telefony stacjonarne i połączenia z zagranicy: +48 (22) 59 12 232 lub 801 365 365
Infolinia czynna całą dobę, 7 dni w tygodniu
Opłata zgodna z taryfą operatora.
Bank Pekao infolinia dla klientów premium:
Klient premium:
Telefony stacjonarne i połączenia z zagranicy: +48 (22) 59 12 351 lub 801 351 351
Infolinia czynna całą dobę, 7 dni w tygodniu
Opłata zgodna z taryfą operatora.
Bank Pekao infolinia dla klientów biznesowych:
Telefony stacjonarne i połączenia z zagranicy: +48 (22) 59 12 323 lub 801 666 555
Infolinia PekaoBiznes24 czynna całą dobę, 7 dni w tygodniu
Opłata zgodna z taryfą operatora.
Bank Pekao infolinia dla klientów Domu Maklerskiego
Telefony stacjonarne i połączenia z zagranicy: +48 (22) 591 22 00 lub 800 105 800
Infolinia czynna w dni robocze w godzinach 8.00 – 20.00
Opłata zgodna z taryfą operatora.
Infolinia techniczna serwisu Pekao24Makler:
Telefony stacjonarne i połączenia z zagranicy: +48 (22) 591 26 01 lub 801 301 601
Opłata zgodna z taryfą operatora.
Rachunki objęte procesem monitoringu i windykacji:
Telefony stacjonarne i połączenia z zagranicy: (22) 571 68 25, (22) 578 86 25, (22) 591 24 44, (22) 591 24 43
Infolinia czynna w dni robocze w godzinach 8.00 – 21.00
Opłata zgodna z taryfą operatora.
Sprawdź harmonogram sesji ING i dowiedz się kiedy dojdzie twój przelew!