Infolinia banku to dla klientów często jedyny sposób na wyjaśnienie ewentualnych wątpliwości związanych np. z obsługą rachunku osobistego. Klienci mBanku mogą skorzystać z trzech numerów telefonów, pod którymi dyżurują konsultanci tej instytucji. Sprawdźmy, gdzie zadzwonić w razie problemów dotyczących oferty mBanku.
mBank infolinia dla klientów indywidualnych:
Z telefonów stacjonarnych i komórkowych:
801 300 800
Z telefonów stacjonarnych na całym świecie:
+48 426 300 800
Z telefonów komórkowych:
783 300 800
Godziny pracy infolinii:
24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu
Opłata za połączenie zgodna z opłatą przewidzianą przez operatora według aktualnego cennika.
Private banking
Z telefonów stacjonarnych i komórkowych:
801 333 555
Centrum Telefoniczne Private Banking:
801 637 666
Z zagranicy:
+48 42 637 66 60
Bankowość korporacyjna, MSP i korporacje, finansowanie przedsiębiorstw
Z telefonów komórkowych i stacjonarnych:
801 273 2731
Z zagranicy:
+48 22 6 273 2732
Contact Center czynne jest od poniedziałku do piątku w godz. 8:00–18:30
Zastrzeganie kart płatniczych/karty klientów MSP i korporacji:
+48 22 829 01 12 dla połączeń międzynarodowych i komórkowych
Karty prepaid i instrumenty pieniądza elektronicznego
+48 42 678 05 05 dla połączeń międzynarodowych i komórkowych
Opłata za połączenie zgodna z opłatą przewidzianą przez operatora według aktualnego cennika.
Sprawdź harmonogram sesji mBank i dowiedz się kiedy dojdzie twój przelew!