Dostępność infolinii, to jedna z cech, które warto sprawdzić przed nawiązaniem współpracy z jakimkolwiek bankiem. W przeciwnym razie, możemy zapomnieć o szybkim załatwieniu nurtujących nas problemów. Dla usprawnienia połączeń wiele banków oferuje kilka numerów infolinii. Tak jest np. w przypadku banku ING.
ING infolinia dla klientów indywidualnych i przedsiębiorców:
801 222 222 lub +48 (32) 357 00 69
Reklamacje:
800 163 012 lub +48 32 357 00 62
Infolinia czynna jest w godzinach 8:00-19:00 od poniedziałku do piątku.
Kredyty hipoteczne:
- informacje na temat oferty: 801 111 888 lub +48 32 357 00 65
- informacje dotyczące posiadanego kredytu: +48 32 357 00 57
Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-21:00 oraz w sobotę w godzinach 8:00-16:00.
Obsługa kart:
- aktywacja karty: 801 222 777 lub +48 32 357 00 02
- zastrzeganie karty: +48 32 357 00 12
Infolinia czynna jest przez całą dobę 7 dni w tygodniu.
Biuro maklerskie:
- informacje ogólne: 801 127 301 lub 32 357 00 32
- zlecenia i dyspozycje: 800 10 20 30 lub 32 205 44 43 opcja 7
Zaległości w spłacie zobowiązań
- opóźnienia w spłacie zobowiązań: +48 32 357 00 88
- restrukturyzacja: +48 32 357 00 76
Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00.
ING infolinia dla Firm, samorządów i korporacji:
Reklamacje:
801 242 242 lub +48 (32) 357 00 24
Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00.
Obsługa kart:
- zastrzeganie karty: +48 (32) 357 00 12
Infolinia czynna jest przez całą dobę 7 dni w tygodniu.
- aktywowanie karty: 801 222 777 lub +48 (32) 357 00 02
Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 22:00 i w sobotę od 8:00 do 16:00.
Opłaty zgodne z taryfą operatora.
Sprawdź harmonogram sesji ING i dowiedz się kiedy dojdzie twój przelew!