Infolinia Eurobanku została tak opracowana, by klienci w możliwie jak najkrótszym czasie nawiązali kontakt z bankiem i załatwili swoją sprawę. Z tego względu np. dla usługi zastrzegania kart przygotowano osobny numer. Oto wszystkie infolinie dostępne w Eurobanku.
Eurobank infolinia główna
Dla telefonów stacjonarnych
19 000
Z telefonów komórkowych
+48 608 206 206
Dla połączeń z zagranicy
+48 71 335 5100
Infolinia czynna jest 24h na dobę, przez 7 dni w tygodniu.
Eurobank infolinia dla obsługi oraz zastrzegania kart i dokumentów:
Zastrzeganie kart płatniczych
(+48) 71 795 54 49
Zastrzeganie za pośrednictwem Systemu Zastrzegania Kart
(+48) 828 828 828
Obsługa kart kredytowych
(+48) 71 799 11 11
Infolinia czynna jest 24h na dobę, przez 7 dni w tygodniu.
Eurobank infolinia dla wyrażenia opinii i reklamacji:
555 000 555
Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-21:00.
Opłata zgodna z taryfą operatora.
Sprawdź harmonogram sesji Eurobank i dowiedz się kiedy dojdzie twój przelew!