Bank Millennium oferuje zróżnicowane produkty, które dostosowane są do różnych klientów. Dzięki temu każdy może znaleźć coś dla siebie. Co jednak za tym idzie, różne produkty to również różne problemy. Właśnie dlatego w banku dostępne są infolinie przeznaczone dla różnych sektorów swoich klientów. Oto numery.
Bank Millennium infolinia dla klientów indywidualnych:
- osoby dzwoniące z telefonów stacjonarnych oraz komórkowych: 801 331 331
- klienci dzwoniący z telefonów komórkowych oraz z zagranicy: (+48) 22 598 40 40
Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
Bank Millennium infolinia dla Klientów Millennium Prestige:
- osoby dzwoniące z telefonów stacjonarnych oraz komórkowych: 801 127 000
- klienci korzystający z telefonów komórkowych oraz dzwoniący z zagranicy: (+48) 22 598 41 33
Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
Bank Millennium infolinia dla klientów bankowości prywatnej:
- osoby dzwoniące z telefonów stacjonarnych oraz komórkowych: 801 115 115
- klienci korzystający z telefonów komórkowych oraz dzwoniący z zagranicy: (+48) 22 598 40 41
Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
Bank Millennium infolinia dla klientów Millennium Biznes:
- osoby dzwoniące z telefonów stacjonarnych oraz komórkowych: 801 313 131
- klienci korzystający z telefonów komórkowych oraz dzwoniący z zagranicy: (+48) 22 598 41 61
Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-19:00.
Bank Millennium infolinia dla klientów Bankowości Przedsiębiorstw:
- osoby dzwoniące z telefonów stacjonarnych oraz komórkowych: 801 313 131
- klienci dzwoniący z telefonów komórkowych oraz z zagranicy: (+48) 22 598 41 61
Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-19:00.
Opłata zgodna z taryfą operatora.
Sprawdź harmonogram sesji Millennium Bank i dowiedz się kiedy dojdzie twój przelew!