W związku z pandemią koronawirusa SARS-CoV-2 i ogłoszeniem stanu epidemicznego Provident Polska przypomina o udogodnieniach, z których w tych trudnych czasach mogą skorzystać ich klienci.
Firma Provident Polska już wcześniej oferowała udogodnienia dla klientów, którzy borykają się z trudnościami w związku ze spłatą zobowiązań pożyczkowych. Dzisiaj, kiedy sytuacja gospodarcza jest wyjątkowo trudna, warto o nich przypomnieć.
Okresowa przerwa w spłacie pożyczki
Pierwszym rozwiązaniem dla pożyczkobiorcy jest okresowa przerwa w spłacie pożyczki. Wniosek można złożyć nawet za pomocą infolinii (bez żadnej dokumentacji). Provident Polska odracza terminy spłaty do czterech rat tygodniowych bądź jednej raty miesięcznej.
Rozłożenie rat
Ci pożyczkobiorcy, którzy wykorzystali dostępne okresowe przerwy w spłacie, a dalej mają problemy ze spłatą zobowiązań – mogą liczyć na rozłożenie rat. Każdą taką sytuację ustala się indywidualnie z klientem. Uspokajamy – przy opóźnieniach w spłacie oraz wydłużeniach okresu spłaty pożyczki – nie są pobierane żadne dodatkowe opłaty.
Provident pomaga również klientom, którzy chcą uniknąć sytuacji, gdy przejściowe problemy powodują wzrost zadłużenia. Gdy pożyczka jest spłacana w gotówce, Provident nie nalicza odsetek karnych, gdy klient zgłosi problem, że jego spłata opóźni się w okresie trwania pożyczki.